• Day 7

Den6 Cesta do Frankfurtu II.

May 17, 2017 in England ⋅ ☀️ 22 °C

Tak vazeni, sme vo Folkerstone. Cesta prebiehala v pohodicke, jazdu po opacnej strane aj po vsadepritomnych kruhovych objazdoch uz mame v krvi. Postupne sme sice museli zvysovat nasu priemernu rychlost, ale check-in na Eurotunnel sme urobili o 14:17 ;-) !!! Cize s 3 minutovou rezervou. Este sme stihli rychle wecko a uz sme utekali na pasovu kontrolu a nalodenie na vlak, lebo odchod sme mali 14:50. Za pasovou kontrolou nas vsak cakal oznam, ze pre technicke problemy sa nepremavalo a aktualne meskanie je 60 minut!!! V hlave sa mi hned rozbehli vsetky prepocty zahrnajuce casovu rezervu, potencial nemeckej nocnej dialnice, nevyhnutne tankovanie a potrebu dorazit do hotela do 23:00 (uz nasho casu, nie UK) ... pociatocne nadsenie zo stihnutia check-in sa menilo spat na jemnu nervozitu ako sme ju uz poznali z Bostonu. Na fotke vidno ako stojime a cakame aj s ostatnymi na nalodovanie. Nakoniec sa meskanie natiahlo, do vlaku nas zacali ukladat az o hodinu a vyrazali sme o 16:13 ... cize meskanie 1 hodina 23 minut!!! Nalodenie do vlaku sme uz zvladli ako stari podmorski eurotunelovi harcovnici, a tentokrat sme dokonca chytili miesto na poschodi :-) Tak sa ozveme opat az z kontinentu.Read more