• Day 3

Den2 Zapas s Cechmi

May 9, 2014 in Belarus ⋅ ⛅ 18 °C

Tak si to teda zhrneme ... Po odchode z hotela sme vcera trochu maturovali pri kupe karticiek do metra ale nakoniec po ceste metrom a busom sme uspesne dorazili k Cizovke.
    Na mieste sa nam potom podarilo kupit listky aj na zapas Kanada - Francuzsko (diky Roman!). Jedna bezpecnostna kontrola a boli sme pred halou. Kratke preskumanie okolia a mohli sme sa pred prvym zapasom posilnit. Potom druha bezpecnostna kontrola a boli sme v hale.Nas prvy zapas. Francuzi vyhrali ;-), nasledovala nasa priprava pred halou - este ze my sme tu doma! Bezpecnostna kontrola, zase v hale a isli sme na to!!!

Krasny zapas s Cechmi, nadherna atmosfera, na konci sportova smola (lepsie povedane typicke ceske stesticko). Trochu smutni, ale odchadzame aspon s bodom. Bielorusi sa nas snazili potesit aspon ohnostrojom ku Dnu pobedy. Cesta na hotel, polnocny drink v hotelovom bare a sup do postele nabrat sily na dalsi den. Stale sme sice bez listkov, ale verime si ;-)