Oei oei

March 5, 2016 in New Zealand ⋅ ☀️ 20 °C

Lieve allemaal,

Oei oei, wat is het lang geleden dat we geschreven hebben. Maar we hebben ook zoveel te doen gehad!

We:

- hebben er vier dagen over gedaan om van het fijne Thaise eiland met trein en bus naar Kuala Lumpur te reizen
    - hebben 12 uur doorgebracht in Kuala Lumpur
    - hebben ons open water duikbrevet op Bali gehaald
    - hebben een week lang op Bali (ja het is paradijs) met een motorbike rond gecruised
    - zijn voor exact dezelfde klachten in het ziekenhuis behandeld (een trapje verder dan dezelfde kleding dragen) (was onschuldig, oorirritatie na het duiken)
    - zijn naar Melbourne gevlogen voor een weekend en logeerden in een penthouse met view bij couchsurfer Anders
    - hebben het nieuwste model mitshibishu aangeschaft voor onze road trip in NZ. En onze auto volgeladen met slaapzakken en camping gear.
    - en nu zijn we al een week op pad in dit super mooie land dat alle verwachtingen overtreft ook al zijn ze zeer hoog gespannen. Het was dolle pret om te kamperen met Remko en Hans en twee dagen achter hun witte busje aan te rijden waar soms Celine Dion uitschalde! (It was me die het nummer aanvroeg ;)

En dat allemaal in drie weken!

We zetten nog wat fotootjes online voor de mensen die in retroperspectief nieuwsgierig zijn naar alle plekken. Tot snel(ler) weer!