• Day 22

3 dni do odletu

January 6, 2020 in Thailand ⋅ 🌙 26 °C

Na dnes nám Ei vybavila výlet na štyri najkrajšie pláže v okolí Ao Nang.
    Ja takmer mŕtvy "asi som včera dostal úpal" , som donútený vstať a ísť na spoločné raňajky. Už som mal aj myšlienku, že ostávam ležať na izbe, ale to mi bolo dôrazne zamietnuté.
    8:30 stojí pick-up pred chatkou, nasadame a uháňame k lodi. Loď je pekná a dokonca máme aj značkové"CAMEL" záchranné koleso😆😆😆.
    Prvá zastávka je pekná lagúna na Hong ostrove, kde sa dá aj kúpať no my to nevyužívame a pokračujeme na ostrov Aleil a Phak, kde sa okúpeme, šnorchlujeme a sledujeme opicu, ktorá si k nám sadla.
    Ďalšia naša zastávka je pláž na ostrove Lao, kde je vyhradené miesto na kúpanie v šírke cca 10m. Zvyšná časť slúži na parkovanie lodí.
    Táto zastávka je skôr o oddychu a konzumácii rôznych dobrôt, ktoré si ľudia priniesli alebo im to zabezpečili v cestovke.
    Náš kapitán nám navrhol zastávku na šnorchlovanie s čím aj súhlasíme a vyrážame k ostrovu Pak Ka kde je už zopár šnorchlovacích ľudí skáčeme do vody a nás kapitán vyberá chlieb o ktorý sa rybky neskutočne bijú.
    Naša posledná zastávka je pláž na ostrove Hong je to ten istý ostrov na ktorom je tá pekná lagúna.
    Po vylodení na breh naše kroky smerujú do reštaurácie kde si konečne dáme obed a to sme netušili koho tam stretneme. Nášho kamaráta varana ktorý tiež sa zastavil na obed. Táto pláž je najkrajšia čo sme doteraz zažili.