• Day 8

Fitz Roy

January 2, 2018 in Argentina ⋅ ☀️ 21 °C

Vakar vakarā vēl satrakojos par to, ka gribu uz Čīli. Šeit ir, iespējams, pasakainākās takas pasaulē, bet pietrūkst mežonības un piedzīvojumu, jo katra taciņa ir kartē apzīmēta, un no tās nokāpt neļauj Nacionālā parka noteikumi.
    Esmu lasījis Lonely Planet un Tripadvisor, ka ceļojums uz Čīli ir paveicams, bet neprognozējams, jo atkarīgs no navigācijas iespējām divos lielajos ezeros. Rīta cēlienu veltam detaļu noskaidrošanai, un esam vienojušies, ka rīt dodamies ceļā neatkarīgi no tā, ka vienīgā iespējamā naktsmītne nav devusi atbildi. Uz to atbildi neesot ko gaidīt, jo vieta esot vientuļa zirgu ferma, un saimnieks pārāk nepūloties atbildēt uz epastiem. Nolemjam šo risku uzņemties un doties pretim dēkai.
    Saprotot, ka rītdiena būs smaga, nolemjam šodien veikt vieglu pastaigu kalnos. Izvēle krīt uz "ikonas" virsotnes Fitz Roy apskati pa gabalu. Lai to paveiktu, jāpakāpjas tikai kādu stundu uz augšu, un tad šis skaistulis kā uz delnas.
    Kāpiens ir vidējas grūtības ar 350 m pacēlumu 4 km garumā, bet balva ir super skaista. Es vienmēr esmu uzskatījis, ka skaistie skati ir jānopelna, paejot kaut kilometru ar kājām - tad tiem cita vērtība. Es te neko vairs neteikšu, paskatiet bildes paši.
    Atgriežoties El Chalten, ieejam tādā ļoti hipsterīgā kafejnīcā un atklājam, ka tur interneta ātrums ir cerīgs - tik cerīgs, ka saskatu iespēju augšupielādēt pēdējo dienu aprakstus. Iešu mēģināt to darīt, kopā ar Patagonijas alu varbūt izdodas.
    Pēc tam gan vismaz 3 dienas ne uz kādu publicēšanas iespēju neceru, bet rakstīšanu apsolos turpināt katru dienu.