• Day 3

Tikt līdz Sidnejai

April 26, 2019 in Australia ⋅ ☀️ 28 °C

Šoreiz pasaules elpu mēģināsim sajust Austrālijā, pāris nedēļas apceļojot tās austrumu krastu un pie reizes apmeklējot Zandiņas jaunatklātos radus, kuri mīt netālu no Brisbenas. Ceļojam šoreiz ar Zandiņu divatā.
    Laika cilvēkam ir dots maz, tāpēc esam izvēlējušies vistaisnāko iespējamo maršrutu Sidnejas sasniegšanai - ar Etihad Airways caur Abu Dhabi. Saskaņā ar sarakstu, tas aizņems precīzi 24 stundas. Svarīgi arī, ka atbalstam savējos, cik tālu vien iespējams - līdz Abu Dhabi mūs ved Air Baltic ar vienu no saviem jaunajiem Bombardieriem. Lai arī reiss ir savienots, tomēr servisi īsti savienoti nav. Etihad, piemēram, saka, ka varam bagāžā nodot pa koferim šajā ceļojumā, turpretim Air Baltic tā neuzskata. Mūs gan tas nesatrauc, jo esam ierobežojuši sevi mugursomas izmērā - tas vēlāk ceļojuma laikā dos milzīgas prieksrocības. Radiem pirms tam no Rīgas aizsūtījām paciņu.
    Abu Dhabi lidosta sajūsmina ar savu spēju apvienot arābu tradīcijas un stilu ar vēlmi un vajadzību pārdot Rietumu pasaules zīmolus visiem, kas “ievilkti” šajā globālā transporta mezglā.
    Esam izvēlējušies uzspēlēt spēlīti ar Etihad - norezervēju 2 vietas katru savā pusē ejai 39. rindā par 40€, spekulējot uz to, ka, ja reiss nebūs izpārdots, tad tik nepieprasītā rindā būs brīvas vietas blakus. (Es to saucu par Edvīna teoriju).
    Nekā nebija, reiss ir pilns. Spēlīte zaudēta. Toties blakus pilnīgi nejauši Etihad man iesēdinājis latviešu kungu no Rīgas, kurš brauc biznesa darīšanas. Viņš vismaz nav maksājis par iespēju sēdēt 39. rindā.
    Labā ziņa ir, ka no Abu Dhabi startējam precīzi pēc saraksta. Nekavējoties ievēroju, ka Etihad pasažieru monitorā nepārtraukti rāda attālumu līdz Mekkai - tas laikam kārtīgam musulmanim jāzina pat nakts vidū. Tagad rakstīšanā taisu pārtraukumu, turpināšu jau no Sidnejas.
    Un tagad jau no Sidnejas. 14 stundas lidmašīnā - tik daudz vēl nebija nācies sēdēt, dibeni liek par sevi manīt. Toteis šeit jau uzreiz viss patīk. “Shuttle buss”, kas maksā AUD 22 (€16) no lidostas ir ar ekskursijas elementiem, šoferis visu ko stāsta, neaizmirsdams arī lamāt valdību. Spēka mums nav vispār, tomēr nolemjam nomāt divriteņus un ar tiem doties ostas apskatē. Tiešām iespaidīga arhitektūra, vienīgi jāsaka, ka slavenā Sidnejas opera likās mazāk pievilcīga, nekā gaidīts, toties 1932. gadā uzslietais dzelzs tilts pārspēja visu.
    Šodienai pietiks rakstīt, jo spēki galā.