Inpakken

April 24, 2016 in Belgium ⋅ 🌧 7 °C

Gisteren ingepakt of tis te zeggen alles al in dozen en bakjes bij elkaar gezet; het is toch altijd schrikken als je dat allemaal bij elkaar ziet staan... moet dat allemaal mee? ... gaat dat allemaal wel in de rugzak geraken?
    Uit ervaring weet ik dat alles wel in de rugzak zal passen maar evengoed weet ik nu al dat ik onderweg weer veel de vraag zal stellen of het zinvol is dat ik dat allemaal meesleur.

Het vetrek komt nu echt wel heel dichtbij. Als a)de luchtverkeersleiders niet te "ziek" zijn, b)de bagageafhandelaars of politie niet staken, c)er geen terroristisch aanslag plaats vind, d)enz. , dan stijgen wij zaterdagmiddag om 13:30 op vanop Zaventem om na een vlucht van 11 uur in Bangkok toe te komen. Daar dan een kleine 4 uur overstaptijd en dan de vlucht van 4,5 uur naar Bali waar we zondagmiddag rond 15 uur plaatselijke tijd toekomen.
    Daarna nog een taxirit van een klein uurtje en tegen dat we dan in ons hotel toekomen zal ons bobijntje wel ver af zijn maar traditiegtrouw wil ik de eerste avond toch zeker nog even de straat op om de "couleur locale" al even op te snuiven.

ps.: tog nog even vermelden dat wanneer jullie een commentaartje plaatsen, jullie er je naam best bijzetten anders weten wij niet wie die commentaar plaatst tenzij je anoniem wil blijven natuurlijk ;-)