• Day 92

Terug naar Bali

May 21, 2016 in Indonesia ⋅ ☀️ 30 °C

Vandaag het toffe eilandje Gili Air verlaten; met de fast boat terug naar Bali, naar het kleine kustplaatsje Padangbai.

De zee was deze keer wat “rumoeriger” en het was dus goed dat Nadia een pilleke tegen de reisziekte ingepakt had. Na anderhalf uur stonden we dus terug op het eiland waar ons avontuur zo’n drie weken geleden begon…

In Padangbai overnachten we in een kleine homestay, heel wat minder luxe dan in het mooie complex op Gili Air maar ook vijf keer goedkoper.

Het bed lonkt voor een late siësta maar we moeten vervoer voor morgen regelen en dus verkennen we ook het dorpje.
    We eten ook weer lekker met zicht op de ferry deze keer.

Dan relax in ons leuk verblijfje, een doucheke en… weer iets gaan eten.
    Ik koos voor fast food deze keer; op de reclame stond Hot Dog maar uiteindelijk kreeg ik een broodje braadworst en die smaakte even lekker als bij ons. 😁

Morgen weer vroeg op want dan trekken we het binnenland en de bergen in.