Andros -->Mykonos

July 7, 2018 in Greece ⋅ 🌙 26 °C

Rond 7u50 verlieten we ons geliefde strand en hotel in Andros. Aangezien het ontbijt pas startte vanaf 8uur ‘s ochtends, vertrokken we zonder. We wandelden naar de bushalte, waar we de bus zeker moesten halen aangezien er maar één per uur reed. Net toen we er aankwamen, stopte er een freelance bus voor ons. Uiteindelijk arriveerde we omstreeks kwart na acht aan de haven. Een uur en een kwartier te vroeg voor de ferry, we hadden dan toch nog op het hotel kunnen ontbijten... Na een uurtje wachten met een ontbijt uit een lokale bakker, konden we de ferry op. Rond 12uur arriveerden we in Mykonos, waar we werden opgewacht door ons hotel. In de namiddag bezochten we Mykonos city. Een gezellig dorpje, met mooie steegjes en huisjes. Al ging de authenticiteit verloren door het toerisme en de feestgangers. Er zijn zelfs stranden aangelegd voor de feesten met namen als ‘paradise beach’ en zelfs ‘super paradise beach’. Daar voelen we ons dus helemaal thuis 😉 (sarcasme). Na de stad door te wandelen en de bekende windmolens te bezoeken, keerden we terug richting hotel om daar avond te eten.Read more