• Day 4

Dan 3 in 4

March 20, 2019 in the United States ⋅ ☁️ 14 °C

Zbudila sva se, stuširala in se poskusila čim hitreje odpraviti proti resortu Discovery Cove. Na srečo nama ni bilo treba pokati stvari v kufre, saj sva imela v istem motelu 2 nočitvi. Prideva ven - dež. Meh, kaj je to za naju ;)

Ta resort je enostavno povedano nor. Že vhod je poraščen z vsem mogočim zelenjem in rožicami, sprejemni lobi je opremljen kot se šika, enak slog se nadaljuje tudi naprej. Plevel? Niti ene zeli ni bilo videti. Notri te pa pričakajo zalivčki, reka, bazen z delfini in ostalimi živalmi, džungla z vrstami ptic, katere sva videla prvič in jih imela tudi možnost hranit. K tistim v velikosti kakšnih jastrebov se približaš kar s strahom, itak pa veš, da ti ne bodo nič naredili, ker jih drugače tu ne bi bilo. Za začetek naju je čakal samopostrežni zajtrk, ki je bil soliden, bi pa kuharju priporočila tečaj kuhanja umešanih jajc :) In nato, akcija!

Zunaj je bilo res mrzlo, kakšnih 13, mogoče 14 stopinj. Na srečo ti je na voljo neopren, jaz sem si zbrala kar dolgega, vendar me je vseeno zeblo. Urban je lažje preživel, itak :) Reka, v katero sva šla najprej, je imela 29 stopinj. Želel si si biti notri, čim sva šla ven, sva se v roku 10 sekund pobrala nazaj v vodo. Počasi se je bližalo tisto, česar sva se najbolj veselila, plavanje z delfini. Razdelili so nas v 3 skupine, vsaka je dobila svojega delfina. Našemu je bilo ime Akai, očka je že 10x, star pa 45 let. Kar dosti, saj v naravnem habitatu živijo okoli 20 do 30 let. V umetnem pa dlje, saj lažje preživijo. Akai je pokazal vse svoje znanje in sposobnosti. Od mahanja, smejanja, skakanja iz vode, hrbtnega plavanja in še in še. Za zaključek je vsakega od nas popeljal od sredine bazena do obale. Res nora izkušnja, vesela sva, da sva se zanjo odločila. Vse imava tudi dokumentirano, saj ima vsaka skupina svojega fotografa. Slikice moraš sicer na koncu drago plačati, pa vendar ti na ta način ostane spomin, ki ga boš imel za vedno. Ne le v glavi, tudi dokumentiranega. Skočila sva še na kosilo, potem pa hitro proti Orlando Vineland Premium Outletu. Šoooping številka 1!! Pa ne le zame, Urban si je kupil nova sončna očala. In ker so imeli ravno BOGO akcijo (buy one, get one …), sem si jih kupila tudi jaz, haha :D

Dan sva želela zaključiti s cheesecakom v najini priljubljeni restavraciji The Cheesecake Factory, pa sva se na vratih obrnila. Polno, polno in še enkrat polno. In ljudje, ki so čakali v vrsti na prosto mizo. Nop, ne greva se tega, pejva damu :)

Na poti domov sva se ustavila v trgovini Target in kupila kovček. Za nazaj imava v letu vključeno tudi prtljago, ki jo bova čekirala, in kovček je, seveda, treba napolniti. Po prvem šopingu imava še kar nekaj manevrskega prostora, se bo pa notri našel prostor tudi za kakšno steklenico ali kozarec dobrot. Jasno pa je, da bo treba še v kakšno trgovino s cotami :D Upam le, da ne bom šla sama, saj je prvi šoping trajal skoraj 6 ur :O

Po prihodu v motel sva padla dol in zaspala. Naslednji dan sva obiskala 2. tematski park, Seaworld. Poleg vseh rollercoasterjev imajo tudi orke, flamingote in morske pse. Pa leve tudi. Rollercoasterji so divji, tistim s slabim želodcem vožnjo odsvetujem :) Ne vem sicer zakaj, ampak po drugi vožnji je bilo tudi meni malo slabo. Pa mi običajno ni. Sva rekla, da si malo odpočijeva in si ogledava šov z delfini. Saj kar ne moreš verjeti kaj tem trenerjem uspe izvleči iz njih. Že to, da posameznega delfina pripravijo do tega kar počne, potem pa to združijo v skupine s po 6 ali celo 7 delfini. Noro! Včeraj je vodička povedala, da uvajalna doba čisto frišnega delfina traja približno 1 leto. Z leti pa le pridobiva na natreniranosti. Po kosilu in super odličnemu kraft pivu sva se odpravila na še preostale razburljive vožnje. Ena od njih je bila vodna. Seveda, mokra od nog do glave. Za zaključek pa še šov z orkami. Lahko kopiram in prilepim izsek višje zgoraj, ko sem pisala o šovu z delfini. Crazy.

Kar je bilo zjutraj za uvod v dan sploh super, je pa to: stopila sva iz motela in zunaj je bil soooonček. Ogrelo se je na okoli 24 stopinj, uporabiti sva morala celo sončno kremo. Jej!