• Day 10

Dan 8, 9, 10

March 26, 2019 in the United States ⋅ ☀️ 27 °C

Zmanjkuje nama časa, da bi sproti objavila vse fotke in hkrati napisala še objavo. Busy, busy, busy, ampak in a good way :) Po spanju v motelu sredi resnično ničesar, sva se zapeljala čez mejo v Georgio in ta je postala najina 9. obiskana zvezna država v ZDA. Kjer sva bila, ni nikjer ničesar in tudi nič posebnega nisva tu počela, razen, da sva si ogledala jez, kjer je en kup ljudi lovilo ribe. Iskreno, sem sva se zapeljala le zato, da sva lahko prestopila prag nove države :) Ribiči so naju že takoj ob prihodu malo sumljivo gledali, zato sva na hitro spokala. Mislim, da jim je bilo čudno, kaj za vraga tu počneva s fotičem okoli vratu in z avtom, ki nima kasona. Pa še brez ribiške palice sva bila. Popolnoma netipično.

Šoping v Miamiju sva prestavila v Tampo, zato sva hitro šibala dalje. Urban se je že čisto infiltriral med ameriške voznike. Da bi mu prečkanje 6-pasovnice (iz prvega pasu na šestega se prestavi v parih sekundah) predstavljalo kak problem? Ma kaki. Ampak smerokaz pa še vedno vključi. Ker Američani ga pač ne. Nikoli. Sva že imela par bližnjih srečanj. Ni zabavno.

V tem delu Floride sva končno zamenjala dolge hlače za kratke. Sonček, 28 stopinj, brez sopare. Idealno. Mogoče ujameva še celo kaj barve.

Šoping sva opravila v nakupovalnem centru Tampa Premium Outlets. Tommy Hilfiger, Kate Spade, Banana Republic, Lululemon, Nike – obožujem vas :D Pa še kakšna trgovina bi še našla, ampak v teh res najdem všečne zadeve. Pa Urban tudi, saj je par dolarjev za cote zapravil tudi on :) Trenutno je situacija s kufri ta, da so polni. Ampak je notri še en kup stvari, ki bodo ostale v Ameriki. Plastične in papirnate zadeve, višek kozmetike, ponošene majice, itd. Ker je bil nakupovalni center odprt le do 19h, sva tokrat šopingirala le 3. ure. Več kot dovolj.

Vesela sva bila, ko sva izvedela, da ima hotel kjer tokrat bivava, tudi pralnico. Napokava cote in prašek, prideva v sobano s stroji in opaziva, da so vsi zasedeni. Notri pa dva domačina. Prala sta svojo mesečno zalogo oblek, rjuh in zaves. Veze in poznanstva, pranje je bilo namreč res poceni. Dolar in par centov za eno pranje, v pralnicah pa se cene gibajo okoli 3 dolarjev. Ker je bilo že res nujno, sva pogooglala za najbližjo pralnico in odkrila eno v neposredni bližini. S pranjem sva zaključila okoli 23. ure. Pa ne le midva, tudi par družin z malimi otroki, nekateri so ob najinem odhodu še vedno prali. On a school night :O

V ponedeljek sva želela priti v zabaviščni park Busch Gardens že takoj ob odprtju. In to nama je tudi uspelo. Ob 10h se odpre, ob 10:00 sva parkirala. Iz parkirišča do vhoda v park vozi vlakec, vendar sva kljub temu ta dan naredila skoraj 15.000 korakov. Kot marsikaj v ZDA, je tudi ta park ogromen. Naštudirala sva ga že prej in izbrala vožnje, za katere sva predvidevala, da nama bodo všeč - čim bolj adrenalinske - Sheikra, Montu, Kumba, Scorpion, itd. Park je u bistvu mešanica ZOO-ja in zabaviščnih atrakcij. Tako sva videla leve, tigre, slone, žirafe, aligatorje … Super! Z izbiro dneva sva imela res srečo, saj skoraj na nobeno od bolj adrenalinskih voženj nisva čakala več kot 5 minut. Le na eno. Njena posebnost je, da se en del pelješ vzvratno. In, ker so si na njo upali skoraj vsi, sva čakala v vrsti skoraj 1 uro. Na žalost sva pozabila prej preveriti čakalni čas, vrsta je pa speljana skozi sobane, tako da v štartu niti ne veš, koliko ljudi je pred tabo. Je bilo pa kljub temu vredno :)

Veliko je tudi vodnih voženj. In na teh vseh te premoči. Do gat. Itak je pa prijalo, ker je bilo zunaj skoraj 30 stopinj.

Malo po 14. uri sva se odpravila na kosilo, nato v hotel pod tuš in potem hitro do dvorane Amelie Arena. Hockey time! Za vsak slučaj sva tja prišla skoraj 2 uri prej, kar se je na koncu izkazalo za pravilno potezo. Parking sva dobila v neposredni bližini dvorane, na pivo in gin tonic pa tudi ni bilo treba dolgo čakati. V dvorano so začeli spuščati eno uro prej. Še predno smo vanjo vstopili, so organizatorji pripravili uvodni spektakel na visokih stopnicah, ki vodijo do vhoda. Zelo se potrudijo, da pripravijo res imeniten show. Kar se je super začelo zunaj, se je odlično nadaljevalo notri. Ekipa Tampe ima vzdevek Lightning, po naše strela, zato jim komadi od AC/DC pri kreiranju showa pridejo zelo prav. V dvorani imajo na stropu nameščeni 2 tuljavi, ki povzročata strele. Poleg vseh reflektorjev, se notri nahajajo tudi elektronske orgle, na katere v živo igrajo tiste znamenite hokejske melodije. Vrhunsko!

Tampa je igrala proti ekipi Boston Bruins. Trenutno sta obe ekipi eni izmed najvišje uvrščenih v ligi NHL. Pričakovali smo dober hokej in ga tudi dobili. Tampa je sicer povedla z 1:0, vendar se je 3. tretjina pričela z rezultatom 2:4, v prid Bostona. Ko smo že pričakovali poraz Tampe, so se ti zbrali in na koncu zmagali s 5:4. Dvorana je popolnoma ponorela, midva pa skupaj z njimi. Sprotnega navijanja, kakršnega smo vajeni pri nas, če je dvorana polna, tu ni bilo. Gledalci so se razživeli le na koncu. Vsake toliko se je med tekmo kdo začel dreti, sledilo mu je še nekaj ljudi, nikoli pa cela dvorana. Če bi se to zgodilo, bi ta verjetno razpokala ;) Če je verjeti statistiki, nas je bilo 19.092.

Kdor razmišlja o tem, da bi si ogledal kakšno NHL tekmo, si jo naj. Naš hokej je dober, ti so pa, blago povedano, mojstri. Pa s sabo obvezno vzemite pulover/jakno. V dvorani je bilo namreč le okoli 16 stopinj.

Trenutno sva na poti proti Miamiju, peljeva se po zahodni obali Floride. Vmes se ustavljava v obalnih mestecih, katera so eno bolj kjut kot drugo. V kraju Saint Petersburg sva se napojila s kavo, v Fort Myersu bajsala s sladoledom, noge pa namakala v Naplesu.