• Day 27

12.diena:Spānijas robeža-Molí de Fórnols

September 30, 2017 in Spain ⋅ 🌙 11 °C

Šodien 36km, 1250m kāpums. Man pašam šķiet, ka esmu veicis varoņdarbu. Pēcpusdienā 4 stundas lija lietus un vnk ļoti ļoti gribējās tikt līdz siltai dušai, t.i. kempingam. Atklāju arī otro, ļoti svarīgo, pielietojumu nūjām. Ar tām var atsisties no suņiem. Un vēl, šodienas maršrutu, sākot no La Seu d'Urgell varu silti ieteikt pilnīgi visiem - tas ir kā iziet cauri 3 dažādām klimata joslām. Visiespaidīgākie 5 km bija ejot cauri ielejai ar man nezināma brūna ieža atsegumiem un dažādiem veidojumiem. Diemžēl neko daudz nesabildēju lietus dēļ, bet viena bilde ir. Un tagad par tām:
    1) Acīmredzot koka elektrības stabus bojā dzeņi. Tādēļ tie ir ietērpti metāla "kažociņos". Dzenīši arī izlikti apskatei.
    2) Pilsētā katrai mājai minimums uz viena balkona izkarināti Katalonijas karogi un neatkarības saukļi. Kopumā iespaidīgi.
    3) augstākminētā vieta šodienas maršrutā
    4) skats no sedliem gandrīz 1,5km augstumā.
    Jēē, gandrīz piemirsu: šodien "pārsitu" 300 noieto km robežu!!!!