• Day 31

16.diena:El Miracle-Sant Pere Sallaviner

October 4, 2017 in Spain ⋅ ☁️ 19 °C

Šodien 36km, 600m kāpums. Tā kā pārsvarā bija jāiet pa dažāda kalibra ceļiem, tad gājiens bija ātrs. Sākotnēji biju domājis rīt izmest līkumu līdz pilsētai, bet tad nevaru tikt līdz kempingam pēc divām dienām. Jau tagad sāku izskatīties pēc bomža. Šodien pa apakšu bija jāšķērso lielā šoseja, 100m attālumā bezīntanks un man tieši ūdens iet uz beigām. Rāpjos pāri žogam (neba es pirmais) un tieku pie ūdens. Nebiju gan kartē paskatījies, ka pa ceļam 1km attālumā ir ciemats. Tad nu gāju garām bezmaksas ūdenim lepni paceltu galvu.
    Šodienas tēma - cūkas. Vairāk vai mazāk, visu dienu mani pavada cūku sūdu smaka. Pa ceļam neskaitāmas cūku fermas, ar sūdiem tiek mēsloti arī apkārtējie labības lauki. Šad tad ceļa malās ir tādi lieli dīvaini konteineri (izskatās atšķirīgi no parastajiem). Un tad es uzzinu, kam tie domāti. Eju un apm 100m priekšā pie tāda konteinera piestāj pikaps. Izkāpj vīrietis un......izmet konteinerā kādus 10 beigtus sivēnus....
    Bilde šodien tikai viena - uz ceļa sastopu savu otro čūsku. Izskatās vesela taču nekustas. Lai vai kā - nobildēju.