• Day 33

18.diena:Bellprat-Montblanc

October 6, 2017 in Spain ⋅ ⛅ 17 °C

40km, 840m kāpums - un tas viss par 1,5h ātrāk nekā iepriekšējo reizi, kad bija 40km.
    Nē, es neesmu uzkāpis Monblānā, es esmu nokāpis uz to. Tā ir pilsētiņa Katalonijā, kuras kempinga dēļ gāju 4,5 km prom no takas pa kalnu uz leju. 4 dienas nebiju mazgājies, reāli sāku ost pēc bomža, melnais krekls bija kļuvis pleķaini balts no izžuvušajiem sviedriem. Tagad drēbītes izmazgātas. Bet ir vēl divas pavisam nopietnas vajadzības, kādēļ vajadzīga pilsēta: 1) jāpapildina pārtikas krājumi; 2) manas kurpes kuru katru brīdi draud izjukt. Labi, ceru, ka izturēs vēl nedēļu(kas maz ticams), bet lūkošu tikt pie rezerves pāra, jo tuvākajā laikā nekas lielāks par ciematiem ceļā nebūs.
    Šodien pa ceļam ūdens pumpju ir vairāk kā vajadzīgs- kaut katru dienu būtu tā! Pēcpusdienā parādās olīvkoku dārzi un vīnogu lauki. Olīves briesmīgi rūgtas un vīnogas novāktas, tomēr tieku pie sava ķekara, jo, pāris km pirms kempinga, viens lauks tomēr nav novākts.
    Esmu atbildi parādā par konkursa jautājumu no nedēļas sākuma: tur no kalna virsotnes ir izkārts paliela izmēra Katalonijas karogs. Bildē diemžēl sarkandzeltens punktiņš.
    Šodienas bildes - neko daudz nebildēju, jo vnk "maucu" uz kempingu, un tomēr:
    1) Selfijs. Manu bomzīgo izskatu var tikai nojaust. Par laimi jums, bildes ir bez smaržas/smakas
    2) Šī bilde vairāk domāta brālim - arī tādi var būt vīnogulāji.