Ouwe bekende!!!

July 10, 2017 in the United States ⋅ ⛅ 23 °C

Zo na een lekker vluchtje aangekomen in Florida. Een warme deken, pff vies klam en heet. En dan nu oo naar de douane. Dat was weer op zijn Amerikaans. Rustig aan.....Een ruim uur verder was het geregeld,. De stempels in het paspoort en op naar de koffers. Deze lagen al rustig op ons te wachten. En snel naar costums. Dat duurde echt maar 2 sec. En we stonden nu echt buiten. Alamo autoverhuur werkte ook goed mee. Kies er maar 1 uit. Na een auto gevonden te hebben waar de koffers in de achterbak paste hop, hop naar de uitgang. En daar ging het mis... teminste met onze voorganger. Iedereen achteruit. Om daarna snel.door de controle te gaan en de de weg op te draaien. Op zoek naar een parkeerplaats, peukie opsteken, tomtom instellen en gaan. Onderweg regen, niet zo maar regen maar regen waarbij je niks zag. Maar ook dat lukte en na een uurtje sturen zagen we ons hotel. Inchecken en geen stroom op de kamer, op maar de receptie maar in de hele buurt was er stroom uitval doir het weer. Terug naar de kamer omkleden en in de benen stukje wandelen. En al gauw zagen we een ouwe bekende "denny's". Even gelschen met de serveerster. Burgertje naar binnen. Gewinkeld en nasr de super geweest en door old town gelopen. Nu ruim 24 uur wakker douchen en naar bedje. Morgen meer.. grt MRead more