Ouwe bekende (deel2), en meer.

July 11, 2017 in the United States ⋅ 🌙 25 °C

Op tijd wakker, dat was om een uurtje of 04:00 uur. Veel te vroeg dus nog maar ff terug naar bed. 06:30 uur echt wakker. En een dag vol activiteiten voor de boeg. Maar eerst ff ontbijten. Voor het gemak naar de Denny's. Daar hebben we een ontbijtje gehad en lunch in één. Dat achter de kiezen snel de auto in en op naar Celebration. Een dorp in Disney stijl. Daar rondje gelopen en gauw weer verder. De florida mall was de bestemming. Maar deze staat echt 1 keer aangegeven en zoek het daarna maar uit. Ook de tomtom had geen oplossing. Maar toch gevonden. Tjeetje wat een ding zeg. Daar heben we een uurtje of 4 rondgelopen en zeker nog niet alles gezien. Maar we waren er wel klaar mee. Het laatste wat op het geplande programma stond was Disney Springs. Dit hadden we snel gevonden en ook daar zijn we wel ff druk geweest. Met van alles maar voornamelijk veel lopen. O ja we moesten nu maar eens wat gaan eten. Een broodjes zaak was het deze keer. Heerlijk broodje op en weer verder. Toetje zouden we onderweg wel doen maar dat is uiteindelijk toch.maar weer de Denny's geworden. Dit omdat we ook nog even achter kaartjes aan moesten voor Universal.
    In de mall waren de kaarten 132 dollar en bij de kiosk bij de Denny's 123, dan nog even vragen bij de receptie maar daar waren ze 144. Dus morgen ochtend gaan we naar de kiosk voor de kaarten. En nu ik dit schrijf, op het balkon, nog ff douchen en dan hop het bedje in want morgen om ,08:15 uur moeten we bij de kiosk zijn voor de kaarten. Verder heb ik ff niks want total loss en volgens mij heb ik alles opgeschreven. Grt M