Eindbestemming bereikt

July 13, 2017 in the United States ⋅ 🌙 27 °C

Ja bijna in één keer de eindbestemming gevonden. Bij aankomst een hartelijk welkom bij receptie. Ze vrieg zich al af waar we bleven. Zeer snelle checkin en dan naar de kamer. Helaas geen van de sleutels werkte dus weer naar de spontane vrouw can de receptie. Deze riep Tony om dat hij naar onze kamer moest en zijzelf rommelde wat met de sleutels en daarmee ging ik weer naar de kamer. En tata de deur ging open. Alleen Tony wist dat nog niet dus die stobd ook ineens bij ons in de kamer. In decavond naar het centrum. Een parkeerplek gezocht en door het centrum gelopen. Op zoek naar een steak want we hadden lunch overgeslagen dus HOngER!!!!!
    De steak nergens gevonden dan maar naar de Italiaan. Daar de kleinste pizza besteld en.maar goed ook. Tripadvisor zegt excellent zagen we later maar dat klopte dan ook wel. Masr toen gebeurde het. Ik kreeg kramp. Pff niet te weinig... snel een plee opgezocht. En daar was de opluchting. Verder zal ik jullie details besparen. Maar we konden onze tocht weer afmaken. Nog ff ijsje gehaald voor El en daarmee naar de zee gelopen. Ook het fort nog even bekeken van de buitenzijde want die was al gesloten.
    Daarna weer naar het hotel gereden ff lekker tv kijken helaas geen signaal. En braaf ben ik weer naar de receptie gelopen. Daar werd ik werr vriendelijk ontvangen door dezelfde mevrouw als vanmiddag, zij bood gelijk een andere kamer aan maar die heb ik geweigerd. Moest er niet aan drnken weer alles te verhuizen. Maar morgen wordt hij gemaakt en alles komt in orde. Gelijk maar even gevraagd naar de ghosttour en ook dat kon zij regelen. Dus dat gaan we morgen doen. Een boekje mee gehad en ik kon weer terug naar de kamer. Nunog douchen luieren en dan oogjes dicht. Ik schrijf jullie morgen weer. Grtjs M