St Augustine Ghost town

July 15, 2017 in the United States ⋅ ⛅ 32 °C

Na een simpel ontbijtje geroosterd soort bagels en jam muffins joghurt en koffie naar de receptie voor kaartjes voor de hop on hop of trolley .De trolley stopte bij ons hotel onder de oak een prachtige boom van 600 jaar oud .We hadden een leuke gids die alles over alle bezienswaardigheden vertelde en leuke grapjes maakte. Als jullie het nog niet wisten is het bloedheet hier maar op de trolley kreeg je lekker wat wind dus we bleven lekker zitten de 23 stops. Toen weer met de trolley alles bezocht wat we wlden zien. Erg leuk en mooi allemaal. In de avond weer terug om een sherrif te zoeken die je meenam lopend om ghost storries te vertellen. We vonden een soort Kenny rogers aardige man verkleed als sherrif en moesten om 8 uur vezamelen. Het was erg spannend interressant en soms grappig omdat hij je liet schrikken door zijn stem te verheffen of je ineens vast aan je arm te pakken . We liepen langs b&b die hunted waren en 2 oude begraafplaatsen erg creepy. We hebben foto s genomen en hebben allebei verschijningen op de foto s niet te geloven he.......... jullie zien ze nog wel .Daarna snel naar het hotel om te slapen wat best een onrustige nacht werd door al die enge vehalen.Read more