Miami

July 17, 2017 in the United States ⋅ ⛅ 26 °C

Extra vroeg weg want een aardige trip voor boeg.
    Eerst naar de mall. Dat was al een uurtje of 3 sturen. Maar gelukt. Een mega mall. Eentje waar je in kan verdwalen. Ff wat gekocht en dan weer verder voor nog een uur sturen. Miami!! Erg druk hotel gevonden en op de oprit de auto geparkeerd, koffers uitgeladen en daarna voor een parkeerplaats een half uur sturen terwijl je de garage zag liggen aan de overkant van de straat. Maar alles hier is one way. Je krijgt dan ook een kaart mee hoe te rijden naar de parkeergarage.
    Koffers op de kamer gegooid en verkennen. Helmaal niks in de buurt. Dus over het strand terug. Maar even.bij de info meneer langs over hoe en wat. Dus dat wordt een stadsbus. Eerst lopen naar de halte en daar gaan we. Een hallf uur later zegt de buschauffeur. Hier eruit en oversteken en je bent er. De lijnbaan van Miami. Winkels en restaurants in het midden. Lijnbaan op en neer geweest en dan een happie eten. Bij de cubaan. De serveerster zegt. Dat is beter en dat is lekkerder. Maar wat ze niet zegt is dat is het duurste en dat is nog duurder. Maar goed wij blijven bij onze eerste keuze en dat wel erg goed en lekket. Bij het afrekenen vraagt ze ook.nog of we het wisselgeld terug willen. Ja dat willen we. Toen op zoek naar de bus voor de weg terug. Bus halte gevonden alleen de verkeerde. Dus naar de overkant van de straat en daar weer wachten. En onze mazzel we stappen uit voor ons hotel. Schrijven dit stukje en gaan douchen en knorren want morgen gaan we met de bigbus miami verkennen. Grt M.