Satellite
Show on map
  • Day 5

    Tour Glenfinnan, Fort William en Glenco

    November 25, 2022 in Scotland ⋅ ⛅ 8 °C

    Vandaag ben ik samen met Grasie en Montana de tour naar Glenfinnan, Fort William en Glencoe gaan doen. Vroeg uit de veren want om 7.15uur moesten we aanwezig zijn en er moest ook nog ontbijt gehaald worden.

    Voor deze dag zal ik losse Footprints maken van de high lights en hier zal ik de dag in beschrijven.

    Dus rond half 8 in de ochtend vertrok de bus vanuit Edinburgh richting de highlands. Ik kon maar één ding denken en dat was ‘wauw 😍’. De landschappen werden steeds mooier, heuvelachtiger en kleurrijker naarmate we omhoog ginge. Waar er nog enkel groen te zien was, waren het voornamelijk herfstkleuren die de landschappen zo mooi lieten worden. Onze eerste stop was bij een souvenir shop waar ook Schotse Hooglanders buiten stonden, voor 1 pond konden we een zak groenten kopen en hiermee hebben we de grappigste filmpjes en foto’s gemaakt.

    Verder in de bus en naar onze eerste echte stop, Glancoe. Hierna zijn we door gereden naar Fort William voor een lunch en als laatst zijn we verder gegaan naar Glenfinnan. Zie voor deze drie punten de aparte footprints!

    Op de terugweg zijn we gestopt in een klein plaatsje waar ze ijs verkochten gemaakt van Whiskey. 1 scoop voor Montana en mij en Gracie nam er twee want die wilde wel uitproberen of je er dronken van kon worden. De buschauffeur, die overigens de hele reis hilarisch was, vertelde dat er best veel alcohol in zat. En mjam mjam mjam wat was dat lekker🤤 Als ik het zou moeten omschrijven dan proefde je echt de alcohol en smaakte het een beetje naar Baylies. Vervolgens in de bus om terug te gaan naar Edinburgh waar we om 19.00uur aankwamen.

    Snel omgekleed zodat we de tweede helft van het WK Engeland-USA konden kijken. Dit zijn we in een bar gaan kijken en hebben hier ook wat gedronken. Vandaag was de eerste dag van de kerstmarkt dus zijn we een kijkje gaan nemen!🎄 Vanmorgen betrapte ik mezelf erop dat ik weer in het Engels begon te denken en dat ik ook neig om Engelse berichtjes via Whatsapp te versturen🤦🏽‍♀️ Stom hoe snel iets normaal wordt!

    Nou voordat Edinburgh te normaal word ga ik morgen mijn reis richting het noorden vervolgen. Met als eerste bestemming Stirling🤩

    Just loved today🥰
    Read more