Satellite

Stellenbosch

March 18 in South Africa ⋅ ☀️ 24 °C

Chum simer ds Kapstadt glandet, heimr entdeckt, dass üse Flug gstriche isch worde. Mir hei dänkt mir gö dämfau grad a Schauter am Flughafe zum e neue Flug bueche. Abr ds Büro isch zue gsi und ds Telefon hett natüerlech o niemer abgno bir südafrikanische Hotline.

Aso heimr beschlosse mau richtig Wyguet ds fahre womer eh hei wöue übernachte.
    Ir Zwüschezit hett mis liebe Schwöschterli aues gäh zum üs e neue Flug ds organisiere. Merci tuusig für di Isatz, Tärlä.😘

Aus ersts simer uf ds Wyguet Muldenbosch. Dert hetts äs Wine tasting gäh, zämä mit Pizza🍷🍕😍

När simer zrügg zum LovanE Wyguet. Voauem zum ds Outo "heitue" und bi dere Glägäheit heimr natüerlech dert ono ä Wydegu gmacht.

Wime üs kennt, hett ds nonid glängt. Drum simer när mitemne Uber no zum Spier Wyguet ga Wy degustiere.

Mir hei üs aso mega zämä gno und im ganze nume 9 Fläsche Wy, womer iz neu im Gepäck hei. Bis jetz...😝
    Si hüt äxtra no e Täsche ga choufe dassmr de dä oh chöi heinäh. Dr Marco isch vorsorglech no hurti zum Coiffeur wüuer Angst hett, dassr e riise Mähne bechunnt ir Schwiz.😅🧔