• Day 36

Tavasz Hoi an-ban, Rock villa

January 11, 2015 in Vietnam ⋅ ⛅ 22 °C

Tegnap nagy izgalomba jottunk, amikor a hoi an-i hotelbol kuldott e-mailt a tulaj, hogy magyarok vagyunk-e, mert "beszél kicsi magyar", es nagyon orul, mert mi vagyunk a tavaly nyilt hotel elso magyar vendegei. En azota szeretnek hazankban a '70-es evekben egyetemre jart vietnamiakkal talalkozni, amiota vietnamban vagyunk :) Sajnos mikor ideertunk kiderult, hogy bar nagyon szeretett volna velunk talalkozni, nem tud itt lenni, de vendegei vagyunk egy vacsira :))) hat nem aranyos?
    A hotel amugy tok jo helyen van, egy folyo partjan, 1km a tengerpart, 3km az ovaros. Es itt mindeki biciklivel kozlekedik, ugyhogy mi is ezt tervezzuk.
    Miutan elfoglaltuk a szobat, kipakoltunk, es kivalogattuk a szennyesunket, mert mar korabban eldontottunk, hogy felidoben, azaz kb itt, mosatnunk kell. Mondta a hazineni, hogy van mosoda szolgaltatas, 2USD/kg, mondtuk OK. En naivan szetvalogattam egy szines, egy sotet adag, mondom neki, hat nem tudom, mekkora a mosogep, mire felvilagositott, hogy no problem, mert majd kezzel mossák.... Csak azt remelem, nem a folyoban fogja mosni! Kicsit kellemetlenul erint a dolog, de probalom ugy felfogni, hogy jotekonykodunk ezzel.
    Bringara pattantunk, es eloszor a tengerpartra, majd az ovarosba tekertunk be. A tenger most nem a legjobb formajat hozza, de ahhoz kepes, hogy 1 honapja meg tajfun volt...:))) az ido amugy sokkal baratibb itt, mint Hanoiban. Igaz, nem sut a nap, de kivalo az ido a varosnezesre, biciklizesre, lazulasra :))) napozni lesz meg boven idonk kesobb.
    A kozlekedes amugy nem para, miota rajottem, hogy annak van elsobbsege, akinek hangosabb a dudaja :))) nem igazan letezik olyan, hogy kresz, de mivel sosem voltam kepben a szabalyokkal, nem is zavar igazan :))
    Rogton megragadott minket ennek a videki kisvarosnak a hangulata, mikozben bicikliztunk, vizzel elarasztott rizsfoldek,es a gyonyoru folyo mellett vezetett az utunk.