• Day 8

Da Lat

March 1, 2019 in Vietnam ⋅ ☀️ 26 °C

Další den v Da Lat jsme si sehnali k snídani skvělou Banh Mi bagetu a vydali se na výlet. Banh Mi tu stojí asi 15 kaček a nejvíc jsme si zamilovali tu s vajíčkem. Ano... zase to jídlo :D

Dojeli jsme k lanovce, která vedla nad nádherným asi 3 km borovicovým hájem. Výhledy na okolí jsou z lanovky opravdu krásné. Lanovka nás dovezla pod budhistický areál Truc Lam. Je to velký areál s několika pagodami a krásnými zahradami. Odtud se dá sejít dolů k jezeru. Před vstupem do pagody se musí sundat boty a člověk se může pokochat sochou Buddhy a taky zvědavě nakouknout, jak se lidé modlí a potkat i mnicha.

Podél jezera a další procházkou (bohužel) kolem silnice jsme došli k bobové dráze. Sjeli jsme si ji. Byla dlouhá, byla krásným lesem a byla skvělá. Aleš řídil, já seděla před ním a pištěla jak malá. Dole u dráhy byl vodopád. Prošli jsem se podél něj, udělali si pár fotek, poseděli si se smoothie na lavičce a vychutnávali si ten zvuk vodopádu a přírodu. Zpátky nás opět vyvezli na bobové dráze. Cesta dolů na bobové dráze je super, ale už jsem to znala z Česka, ale cesta nahoru po bobové dráze je taky zajímavá.

Večer jsme si s průvodcem sedli do naší oblíbené kavárny An Café a plánovali, kam dál. Celkově jsme tím plánováním po cestě ztratili hodně času. Kdybych jela znovu na takovou cestu, tak si to doma rozhodně naplánuju lépe. Nakonec jsme vymysleli přelet do Hanoje, protože jsme chtěli víc přírody a bylo nám líto, že bychom o ten sever přišli úplně. Našli jsme si na webu Vietnamista.cz info o plavbě po Halong Bay a po Bai Tu Long Bay přes paní Mai. To nás zaujalo, tak jsme jí napsali mail. Navíc jsme byli tak spálení, že jsme toužili po chladnějším počasí. Koupili jsme letenky, zařídili autobus na letiště a šli spát.