Gletscher, Galaxie und Gipfeli

October 17, 2022 in Argentina ⋅ ☁️ 16 °C

Am nögste Morge hett d Simona es gschäftlichs Gspröch gha am Mittag. Nacher simer go brunche im "PANtagonia", super Name für e Bäckerei (soo schlecht)😂 Gipfeli mir Dulce De Leche sind mega gsi. Nacher hämmer müesse eusi Chleider wäsche drum hemmer es ziitli ime Waschsalom verbracht. Am Abig simmer denn zume spezielle Event abgholt worde, e Astrotour. Mir sind uf e Farm, go Znacht esse (s schlechtischte Esse uf de ganze Reis, de Linseiitopf hett nach Aschebächer gschmöck) und denn hemmer en chline Vortrag über Planete und Sterne gha. Denn simer veruse wo eus de Guide mitem.Laser am Himmel erchlärt hett welli Sterne und Planete dasmer gsehnd, mer hend sie au dur zwei verschiedeni Teleskop chönne aluege. Isch echt cool gsi, damer da ide südliche Hemisphere ja anderi Sache gseht als bi eus. Leider isch s Wetter e bitz zu bewölkt gsi. Sie hend den na paar cooli Föteli gmacht und denn simmer um Mitternacht wieder dihei gsi.

De Zistig isch den au scho wieder euse letsti Tag in El Calafate gsi. Mir sind den zude warschindli spektakulärschte Sehenswürdigkeit ide Gegend gfahre: de Perito Moreno Gletscher. Mer hetted den ufes Boot sölle und nöch zum Gletscher fahre. Nach 5 minute hends denn das Boot wieder umdreiht und gseit mir müessed ines anders. Anschinend isches kaputt gsi. Mir hend eus den entschiede lieber z spaziere. Und das isch mega gsi, es git ganzi Trails womer mega nöch an Gletscher chan lauffe. Mer hett regelrecht chöne zuluege wie Teil vom Gletscher abbreched, was echt spektakulär gsi isch. Weniger spektakulär sind die lüüt gsi wo applaudieret und gjubelt hend wenn das passiert isch😅 Nach vil Stägelauffe simmer denn sehr kaputt zrugg in Bus und hei. Znacht hemmer den im "La Zorra" taproom gesse, richtig guets Bier und gueti Burger.

Das wärs au scho wieder gsi vo El Calafate und Patagonie. Wasi no ha welle erwähne isch die unglaublichi Mengi a Strassehünd da, es isch echt krass und truurig was da los isch. D lüt kastrieret ihri Hünd nöd wills ihne ztüür isch. Und d Ergebniss vo dem streuned denn durd Strasse, und sind teilwiis recht aggressiv. I de Hauptsstrass laufsch nie ohni en Hund nebed dir ume. Villicht isches eifach vo eusem punkt dass z sege, aber da müesst mer de lüüt eifach erchläre was sie mached. Wenn kastriere z ztür isch sötmer villicht kein Hund ha, de choschted nemmli au.