• Day 38

op pad met René deel 1

July 25, 2016 in Indonesia ⋅ ⛅ 20 °C

Vanmorgen om 9 uur stond onze chauffeur René klaar om ons een heerlijk dagje te bezorgen. Eerste stop basisschool waar ook zijn kleinkinderen op zitten. Toen door de bergen op weg naar de secret garden. We hebben een mini trektocht geboekt. 20 minuten lopen heen en ook weer 20 minuten terug. Het pad bestond uit veel trappen en hobbel de bobbels. Maar na 10 minuten kwamen we bij de eerste waterval aan erg mooi zo midden in het bos. Nog 10 verder kwamen we bij de actieve watervallen aan. Je kon hier springen van 2, 5 en 15 meter. En ook glijden van een natuurlijke waterglijbaan. Één van 4 meter en één van 12 meter. Na het aandoen van de veiligheids vesten gingen we los op de 4 meter glijbaan. Stijn is nog van 2 en 5 meter gesprongen maar ik vond het best zo. Alleen al om daar te zwemmen met bijna niemand midden in de natuur is al een belevenis. Na het omkleden en terug lopen hadden we honger dus eerst even eten met een prachtig uitzicht.Read more