kleurtje opdoen

July 28, 2016 in Indonesia ⋅ ⛅ 16 °C

Vandaag even aan de kleur gewerkt. Eerst een fijn ontbijtje. Daarna op pad met onze scooter. De rit naar white beach was al erg mooi. Onderweg wordt de vis aan de straat verkocht. Je rijdt tussen de rijstvelden en langs de kust. Het is hier heerlijk rustig. Éénmaal aan gekomen bij het strand moesten we eerst parkeergeld betalen dat moet je hier bijna overal. Er staan dan 3 of 4 man om jou een kaartje te verkopen. Totaal 2 scooters 1 euro. Het strand ligt echt super mooi. Hoge golven en lekkere ligstoelen. Stijn had een bodyboard gehuurd en ging lekker op de golven naar het strand. Daar een hapje gegeten, stoelen zijn dan gratis. Ook allemaal een massage genomen. En aan het eind van de middag weer richting huis. We hebben eerst nog even een rondje gereden en vlak bij ons in een moslim warung wat gegeten. Toen lekker douchen. Zingen voor Jan die jarig is en naar bed. Maar opeens hoorde we klingel klangel en er was een danseresje bezig. Dus nog even kijken en daarna naar bed. Nu lekker aan een biertje. En morgen gaan we koken bij iemand thuis.Read more