dorpje boot paradijs

July 30, 2016 in Indonesia ⋅ ⛅ 27 °C

Vanmorgen na het ontbijt vertrokken om naar nusa lembongan te gaan. Eerste stop een authentiek dorp waar 250 gezinnen wonen op een soort amisch way. We hadden geluk want er was een ceremonie die maar 1 maal in de 420 dagen voorkomt. De meisjes en jongens mogen elkaar wat zeggen in mooie kleding. Nog even een rondje gelopen met gids en toen door naar padangbai waar we de boot pakken naar nusa lembongan . De boot had wat vertraging en in de tussentijd gingen Stijn en Emma optreden. Met een hoedje voor zich voor het geld. Totaal hebben ze 7200 rp opgehaald. Toen met de snel boot naar de overkant. Voor we gingen moest er nog even snel iets aan de motor gebeuren. De reis ging snel en voor het eiland moesten we over stappen op een kleinere boot omdat het nogal ondiep water is daar. Deze boot bracht ons naar een strandje waar we door het water aan land gingen. Met een open busje naar ons hotel. Hotel is goed en de kamers mooi. Maar wij hadden zin in zonset bier strand zwemmen en meer dus snel spullen uitpakken en gaan. Op het strand was het heerlijk. De sunset was mooi. Daarna douchen en er stond een open busje klaar om ons naar mama mia te rijden. Heerlijk gegeten met uitzicht over de zee. Toen busje terug en nu ligt alles weer plat. Morgen snorkelen.Read more