Eerste echte dag Sri Lanka

July 11, 2017 in Sri Lanka ⋅ 🌙 27 °C

Vanmorgen heerlijk uitgeslapen en een stukje gaan lopen voor een lekker ontbijtje. Daarna de tuktuk naar huis toe. Emma mocht rijden. Bij het appartement lekker gezwommen en zonnen. Daarna lekker douchen een klein hapje eten fruit enz en weer mey onze tuktuk driver op pad. We gaan naar de lagune toe via het dutch canel. Wij en de driver in 1 boot en lekker varen. Echt heel relax om langs al die huisjes en boten te varen. Bijbde lagune was ook veel te zien. Ook nog veel schips wrakken van de tsunami in 2004. Na een poosje varen mochten we uit de boot in een stuk ondiep water erg leuk. We kregen nog bananen en watermeloen. Toen weer doorvaren. Veel mooie vogels en oude vissersboten gezien. Op een mangrove eiland hebben ze een paar jaar geleden wat apen gedumpt die daar nog steeds wonen. Toen weer door het Nederlandse kanaal terug naar de tuktuk waar Stijn achter het stuur plaats nam om ons naar een heerlijk restaurant te brengen. We hebben daar heerlijk gegeten en op de koop toe mocht je gratis met je voeten en handen tussen de visjes. Toen weer terug met de tuktuk en nu ligt alles plat. Morgen gaan we een dag in de rondte dus weer heel veel te doen en te zien. Tot dan.Read more