Tuktuk in de rondte

July 26, 2017 in Sri Lanka ⋅ ⛅ 23 °C

Vanmorgen om 10 uur stond de tuktuk klaar voor een rondje Ella. Eerst hadden we een lekker ontbijt. Eerste stop de 9 arches bridge. Een mooie brug met 9 bogen. We waren op tijd om de trein eroverheen zien te rijden. Daarna nog even in de treintunnel schreeuwen voor de mooie echo. Het pad heen en weer was vrij hobbelig en bol stenen dus een beste klim. Éénmaal weer boven een heerlijke lassi gedronken en toen door naar de thee fabriek. De rondleiding was erg leuk en duidelijk. Wat een werk voor een zakje thee. Toen op weg naar de watervallen. Onderweg eerst nog even bij de rijstvelden gekeken en wat gegeten. Toen bij de waterval zwemkleding aan en gaan. Wel voorzichtig want het was best glad. We hebben heerlijk gezwommen in het koele water daarna terug naar ons huisje waar we lekker op ons balkon zitten. Emma in bad en Stijn op zijn telefoon. Stijn is gelukkig weer bijna de oude. In de avond hebben we heerlijk gegeten bij guru echt top. Morgen gaan we de tent in dus tot dan.Read more