Wat mooi allemaal

October 2, 2017 in Czech Republic ⋅ ⛅ 9 °C

Vandaag lekker uitgeslapen en met uber naar hetzelfde ontbijt tentje gereden. Na een lekker ontbijtje gingen we op pad naar de joodse wijk. Kaartje gekocht voor de synagoge en daar gekeken met een keppeltje op natuurlijk. Toen wilde we naar de joodse begraafplaats en dachten ook daarvoor een kaartje te hebben maar nee hoor weer moest je extra betalen een echte jodenstreek. Dit hebben we dus niet gedaan. Kaartje koste al 8 euro pp. Toen weer wandelen richting de burcht. Onderweg ff koffie enz. Eenmaal boven bij de burcht was het uitzicht echt super. Rondje gelopen daar erg mooi. Mooie gebouwen kerken en meer. We wilde door het goude straatje maar moesten daar weer extra voor betalen niet gedaan dus. Weer door naar beneden voor een late lunch in een biertuin. Eten was heerlijk. Daarna nog even het centrum in en na wat biertjes en wijntjes zijn we op een terrasje wat gaan eten en daarna terug naar huis gelopen. Nu alweer terug naar Nederland. Het was echt super mooi en erg gezellig.Read more