• Day 25

Co van Kessel 007 tour

July 22, 2018 in Thailand ⋅ ⛅ 27 °C

Om 13 uur gingen we met de 5 uur boottour mee. Eerst met zijn allen op een grotere boot. Toen in een kleiner kanaal overstappen op een kleine James bond speedboot. Vol gas over de kanalen echt super gaaf. En de kinderen maar zwaaien naar iedereen. Je vaart langs tempels en huizen op palen. En je ziet veel vissers. Na deze top ervaring legde we aan bij een markt waar we wat gingen eten. Er was ook een mini floating markt. Het eten was heerlijk. En op de markt was genoeg te zien. Daarna kregen we allerlei soorten fruit en we hebben zelfs een Durian geproefd. Smaakt naar een combinatie van brie en banaan best apart. Toen we vol speed met de boot naar de rivier toe. Daar nog vissen eten geven en met de watertaxi terug. Daarna heerlijk gegeten in chinatown gewoon op straat een heerlijk sateetje. Toen weer grab terug en nu chillen spullen aan kant want morgen gaan we weer door naar kanchanaburi. Om 14 uur vertrekt de trein 3de klasse dus genoeg om te zien. Tot dan.Read more