Door naar kanchanaburi

July 23, 2018 in Thailand ⋅ ⛅ 27 °C

Vanmorgen lekker uitgeslapen 8:30 en weer tosties gehaald bij seven eleven koppie koffie erbij prima ontbijt. Daarna lekker gezwommen en spullen gepakt. On 12 uur grab geappt om ons naar het station te brengen. De driver was ff de weg kwijt en we deden er een half uur langer over. Op het station kaartjes kopen fruit en drinken halen en gaan. De trein rijdt strak langs allemaal hutjes. Erg mooi om zo uit de trein alles te zien. Af en toe een verkoper met eten of drinken en verder gewoon lekker zweten met alle ramen open. Na 2,5 uur waren we in kanchanaburi even een auto delen met 2 backpackers uit Australië en op naar vn guesthouse. Erg fijn maar simpel. De jongens hadden snel vrienden gemaakt met paar Nederlandse kinderen. En zijn samen in de river kwai gaan zwemmen. In de avond daar heerlijk gegeten en gedronken en even door het dorpje gelopen waar we nog even een heerlijke voet massage hebben gehad. Nu alles plat en wij met uitzicht op de river kwai een biertje drinken. Morgen op tijd op want we worden om 8 uur opgehaald voor een dagtour. Tot dan.Read more