Tempel, tempel, massage en markt

July 29, 2018 in Thailand ⋅ ⛅ 25 °C

Vanmorgen uitgeslapen tot 8:30 heerlijk. Daarna wilde we op de fiets erop uit om te gaan ontbijten. Maar de fietsen van het appartement zijn niet zo best dus snel terug naar de 7 eleven tosties en koffie. Daarna een grab taxi genomen naar de betgtempel waar je eerst 306 trap treden moet belopen. De tempel is mooi maar eigenlijk te druk. Toen weer door naar wat umong deze tempel is minder bekend maar zeker een aanrader. Er zijn tunnels met Buddha aan het eind echt heel mooi. Daar hebben we ook wat gegeten. Toen was het tijd om terug te gaan naar chiang mai waar we wel weer een massage hadden verdient. 3 maal voet en 1 rug. Dus een uur ontspanning. Toen naar de Sunday market. Ja wat anders dan de saterday market. Groter drukker. Snel klaar mee. Wel even een lekker biertje gedronken. Het mocht weer. Want de afgelopen 2 dagen was er niks te koop. Toen een tuktuk naar de gewone night market genomen waar we wat hebben gegeten en nog meer geshopt. Tuktuk terug. Douchen en alles weer plat. Morgen gaan we met de wereld beroemde Mr Song mee op pad. Een hele dag weg. Dus tot morgen.Read more