Heftig ritje

August 7, 2018 in Thailand ⋅ 🌬 26 °C

Vanmorgen spullen pakken. Ontbijten bij us hostel en daarna richting de boot. Kaartjes opgehaald want we hadden al geboekt. Toen nog even wat drinken aan de overkant geen koffie helaas want de stroom was uitgevallen overal. Toen kregen we te horen dat de boot naar koh tao van 13 uur niet ging ivm de hoge golven. Wij wel de boot genomen naar koh Phang an wat een half uurtje varen is. Als het goed is gaan ze het om 17 uur nog eens proberen om naar koh tao te gaan. De boottocht was best OK maar ging aardig heen en weer. Op koh-phangan hebben we eerst lekker wat gegeten. Pizza erg fijn. Daarna een heerlijke olie massage en toen was het alweer tijd om naar de boot te gaan. Gelukkig ging de boot van 17 uur wel. Nog even wachten met live muziek en we konden aan boord. Alice en Emma hadden plek beneden Stijn en ik moesten boven. Nou dit boot tochtje zal ik niet snel vergeten. Best heftig de boot ging alle kanten op en om me heen werd menig kotszakje gevuld. Na bijna 2 uur varen waren we er gelukkig. Transfer stond klaar en op naar ons hotel. Erg mooi hotel fijne kamers en zo te zien een lekker zwembad en we hebben uitzicht op de zee. Daarna het dorpje in hier pal om de hoek. Ziet er super leuk en chill uit. Na het eten douchen en alles plat. Morgen maar even kijken wat we gaan doen. Tot dan.Read more