Scooter tijd

August 8, 2018 in Thailand ⋅ 🌧 26 °C

Vanmorgen heerlijk ontbijt. Ja het hotel is erg fijn en goed. Toen een scooter gehuurd voor een dag. Kost 5 euro per scooter. We zijn eerst naar een beach uitzichtpunt cq zwembad gereden. Super mooi daar en de jongens hebben lekker gezwommen. Toen door naar een ander strandje. Daar ook wat gedronken en de jongens een pannenkoek. Toen begon het best wel even te hozen en moesten we ff wachten. Toen het een beetje droog was hebben we de ponchos aan gedaan en weer op pad. Helemaal naar de andere kant van het eiland. Daar weer wat gegeten de jongens weer gezwommen super. En weer door naar freedom Beach erg mooi maar een beetje vergane glorie. Toen nog naar een ander view point en daarna weer naar ons hotel. De jongens weer zwemmen en wij lekker op ons balkon met een biertje on the side. In de avond lekker sushi gegeten en even door het dorpje gelopen. Toen nog even bij ons aan de bar waar de jongens natuurlijk weer gezwommen hebben en een drankje aan de poolbar. Morgen gaan we de hele dag snorkelen dus alles ligt er op tijd op. Tot morgen.Read more