Massage en meer

August 5, 2019 in Malaysia ⋅ ⛅ 31 °C

Vanmorgen lekker uitgeslapen en een ontbijtje genomen hier om de hoek. Toen een grab naar onze massage waar alleen maar blinde mensen werken, nou het bleek dat onze grab driver ook blind was. Hij volgde zijn navigatie niet en uiteindelijk stopte hij bij de twin towers waar we helemaal niet moesten zijn. Ook stuurde hij ons steeds de file in. Hierdoor waren we ruim 45 minuten te laat maar we hebben toch een heerlijke massage gehad en leuke gesprekken gehad. Na al die ontspanning zijn we China Town in gegaan om te shoppen en eten. Eten was heerlijk lekker Naan brood. Toen naar een straatje waar allemaal street art is erg mooi. Daarna naar de twintowers om deze even te bekijken en in het park erachter even lekker te chillen. Zwembad was helaas dicht voor werkzaamheden. Daarna even naar huis voor een frisse duik en douche en toen een grab naar het centrum waar om 1930 een watershow zou beginnen maar al snel bleek dat we dat niet gingen halen wat een verkeer hier dus maar weer uit gestapt en naar lot10 foodcourt gelopen, de nummer 1 van KL. Nou het was echt heel lekker en ook het bier was lekker koud. Daarna buiten lichtjes kijken en met de grab naar de twintowers om deze bij het donker te zien. Ook erg mooi en we hebben maar gelijk de fonteinshow meegepakt. Toen maar naar huis waar alles er net op ligt 23 uur best laat. Wij nog ff wassen en chillen en morgen naar de batu cave tot dan.Read more