Addo-Elefanten-Nationalpark

January 10, 2021 in South Africa ⋅ ⛅ 22 °C

Vom Westerncape sin mr über d’Garden Route ins Easterncape. Bi Port Elizabeth verby gfahre zum Addo Elephant National Park.
    Unseri Lodge isch kli usserhalb vom Park. Mit eme eigene kleine Tierpark, wo sie Tier grettet, verletzti pflägt und kleini ohni Eltere ufzoge hän. Dr ganz Daag hört me e gezwitschere und geschnattere vo de Vögel. Uss unserem Boxspring Bett sehn mr diräkt uff e Wiese mit Springböck. Es isch sehr amüsant dene bim springe, also gumpe könne zueluege.

D’Dääg hän mir im Nationalpark verbrocht bi de grosse Dickhüter. Mir hän se vom Morge frieh bim Zmörgele bis ind Mittagsstunde bim Bade im Schlamm könne beobachte. Es isch schön zum zueluege, wievyyl Spass si hän bim Bade. Einigi sin richtigi Wasserratte und könne stundelang im Wasser sy, plantsche und spiele. Es het e huffe Baby-Elefante wo no bim Mami dringge, Kleikinder und Teenies. Abgseh vo de junge Bulle wo ständig dien ziggle und Seich mache hän die Tier e sehr e liebevolle Umgang mitenand.

Es läbe öbbe 600 Elefante do. Die Junge läbe mit ihrer Muetter, Tante, Cousin, Brüedere und Schwestere in ganze Sippschafte, während däm die erwachsene Bulle Einzelgänger sind.
    E Elefant isst öbbe 150kg Pflanze in 17-19h pro Tag. Schloofe wird überbewärtet und nur einzelni Stunde. Trinke mien sie 140l Wasser pro Tag. E usgwachsene afrikanische Elefant wiegt zwüsche 3 und 6 Tonne und könne zwüsche 2 und 3 Meter gross wärde. E usgwachsene Bull isch is mol ganz noch vor em Auto duregloffe, eifach riesig das Tier. Zum Glügg het är nur kurz gluegt und isch denn witergloffe.

Mir hän au e huffe anderi Tier endeckt und beobachtet: Zebras, Pumbas ( Warzeschwein), Kudus, Schakal, e Büffel, Schildkrote und e huffe Vögel.