Sambesi- Streife (Caprivistreife)

April 9, 2021 in Namibia ⋅ ☀️ 28 °C

Unterwägs in Norde hän mr e Overnightstop in dr nöchi vo Rundu gmacht. Imene Zält am Fluss hän mr in dr Nacht einigi Hippos ghört.

Mir sin ganz im Norde ako, bim Okavango River.
    Im sogenannte Sambesi oder Caprivi- Streife.
    Dr Okavango Fluss isch ca. 1’700km lang, fliesst vo Angola, durch Namibia uff Botswana.
    Dr Norde isch sehr grien und am dichtischte Besiedlet vom ganze Land. Es het ei Dörfli nachem andere, d’Mensch läbe sehr sehr eifach. Sie hän Hüttli us Stroh und Lehm oder Wällbläch. Me nennt die Bevölkerigsgruppe „Kavangos“ (git 12 verschiedeni Bevölkerigs-, Kulturgruppe).
    Wasser hole sie mit Kanister an Wasserstelle, wo zum Teil kilometerwit wäg sin. Elektrizität hän sie keini. Es wird mit Füür kocht und im Winter au gheizt. Denn es ka do im Winter bis zu Minustemperature gäh in dr Nacht.
    Es het e Huffe wo e Härde Rinder besitze, dass bedütet Wohlhabe. Zu Fiirlichkeite wird e Muni gschlachtet und zumene Festmohl verarbeitet.
    Es giht viel Mahangufälder, Getreide wo sie imene grosse Mörser vo Hand dräsche und zu Mehl verarbeite wo sie denn Brei drvo koche. Das isch d Hauptnahrig vo me als d Hälfti vo dr Bevölkerig in Namibia.
    D’Kinder göhn in d’Schuel, jedes Dorf het die eigene Schueluniforme.
    D’Arbet hän viel durch Covid verlore (78% Arbetsloosi). Die meiste schaffe für dr Tourismus und sin Monatelang wäg vo dr Familie.
    Es läbe wie mir uns das nit könne vorstelle!
    Trotz allem strahle die Mensch e Zfriedeheit uss, sind sehr mit ihrem Land und Natur verbunde und immer sehr fründlig und hilfsbereit.

Mir hän uns diräkt am Fluss e Lodgezimmer igrichtet. Zum Zmorge sin mr mit em Floos uff em Fluss gsi. Hän e huffe Hippos könne beobachte, Krokodil und viel Vögel.
    Am andere Ufer hets e Salzstei gha, wo einigi Tier wie Elefante, Antilope und sogar Leue azoge het, und mir stundelang hän könne beobachte.
    Spöter am Daag sin denn d’Hippos au an Land go grase, direkt vor unserne Auge.
    Dure Bwabwata Nationalpark sin mr gfahre und hän wieder e huffe Zebras, Antilope, Warzeschwein und zahlrichi Vögel gseh.
    Am Obe uff em Dinnerfloos sin mr uffere Sandinsle gstrandet, hän dört es Füür gmacht, dr Sunneuntergang gnosse, dr Natur zuegloost und denn au dr mega schöni Sternehimmel beobachtet.