Satellite

Jackson Hole (rustdag)

June 10, 2014 in the United States ⋅ 🌙 12 °C

Om drie uur geblogd, om zeven uur echt wakker en om acht uur gaan ontbijten. De ontbijtzaal is een echt restaurantje, je mag tot negen uur binnen en daarna wordt alles opgeruimd en klaargemaakt voor betalende klanten.
    Een hele bus Chinezen die we gisteren ook in Yellowstone zagen waren er ook, Dirk en ik discuteerden of het Japanners waren of Chinezen. En ik had gelijk de Japanners kappen hun woorden meer af. Ik vroeg het aan hun begeleider toen ze de bus instapten.
    Eerst mijn dagboek, dan wat boekhouding, mails lezen, reisweg voor morgen opmaken en metteen een motel boeken enz.. Het is toch gemakkelijker als er internet op de kamer is, want bij wild Rose moest ik naar the office gaan.
    Rond 11 u wandelden we naar Jackson Hole, eerst via de ATM machine, onze bankcontact, contant geld bijtanken en gaan lunchen. Daarna gingen we ieder een andere richting. Dirk ging eens kijken of je de bergen op kon wandelen want hij had daar beweging gezien. Ik ging naar het historisch gedeelte en de musea.
    Om half vijf vond ik een briefje op de kamer met de melding dat hij bij Beth's rock café van de happy hour ging profiteren, ik zag hem gezellig zitten in het zonnetje, een Snake River pale ale bij zich, en dit was eens een echt happy hour: twee voor de prijs van één.
    Ik deed mee en tegen zessen toen het voorbij was gingen we picknicken op de kamer, ik had een piccolo broodje meegebracht van onderweg dat kostte 2$ en wij klagen soms dat een heel brood bij ons 2€ kost, een gewoon brood kost hier al 6,5$!
    Nog een uurtje foto's zien, mijn Lumix camera heeft definitief de geest gegeven, gelukkig heb ik nog een reservetoestel bij.
    Daarna gaan we de bloemetjes buiten zetten in het centrum eerst wandelen we naar 'Paint your wagon' playhouse, daar had Dirk 's middags foto's genomen, maar dat was eigenlijk een live theater bar en volzet. Dan maar verder naar de 'One Dollar bar' een echte cowboy bar waar we op zadels aan de bar zaten, Dirk wou Wyoming Whiskey proeven en ik nam terug de plaatselijke Pale Ale. Gelukkig vonden we gemakkelijk de weg terug want straatverlichting is hier ook niet te veel.