Aan alles komt een eind!

August 25, 2017 in Belgium ⋅ ⛅ 21 °C

Iets na zeven, na een onrustige nacht, maakten we ons stilaan klaar om huiswaarts te keren. Eerst de valies inpakken, gelukkig alleen handbagage want er was weer een staking geweest op Brussel-AirPort en dan weet je niet of de ingecheckte bagage wel doorkomt! Maar het nadeel is dat je goed moet uitkijken waar je je spullen steekt want de security is heel streng!
    Bij het ontbijt werd er regelmatig naar een dienblad gevraagd maar die zijn er niet, de zaalverantwoordelijke zei dat dit verspilling in de hand werkt, als je meer moet terug naar het buffet gaan neemt men minder in één keer en verspilt men minder eten, dat is eigenlijk goed gezien.
    We hadden nog ruim de tijd om naar de Kapittelmarkt te gaan om een banaan te kopen, Greta eet iedere dag een banaan tegen krampen, en omdat dat het enige was moest ze niets betalen. Auf wiederseehn, zei de verkoopster maar dat kan natuurlijk niet, we gaan naar huis.
    Na het afrekenen verlieten we de kamen en zaten we nog tot 11u in de tuin, je voelde al dat het een warme dag ging worden maar onder de bomen is het aangenaam zitten.
    Daarna de gewone procedure: airportbus aan Swedenplatz, inchecken via de snel incheck kiosk, goed geleerd op de heenreis, security passeren en wachten op het vliegtuig.
    Omdat het midden in de spits was toen we landden namen we de bus tot Mechelen en lieten ons daar afhalen door Dirk.