Aupuglia

November 26, 2010, Adriatic Sea ⋅ ☀️ 19 °C

De klok 1u terugdraaien en dan leek het al vlug 10u te worden en het einde van het ontbijt. Eerst naar boven buffet ‘Le Vele‘ maar daar was het veel te druk dan maar naar het 5e in ‘La Caravelle‘ waar het à la carte is en veel rustiger. De voormiddag brachten we door met verkennen, inschrijven voor excursies en registreren van de Visa. Rustig in onze kajuit met de IPod muziek op de luidsprekers en kijken naar de zee, dat is het voordeel van een kajuit met zeezicht.Om 13u gaan we eten, een beetje, in ‘La Vele’ Platte rust en dan een rummicubje tot we om van 16u de teatime genieten. De zee wordt wat woeliger en het regent een beetje je voelt de deining ook veel harder, we besluiten dan maar wat te lezen.

Eerst Gala avond met Captain’s Welcome Cocktail in ‘Teatro dell’Opera’ , de bemanning en officieren werden voorgesteld en er werd rond gegaan met cocktails en schuimwijn. daarna het Gala diner. Deze reis had ik mij beter voorbereid en had ik een avondkleedje bij. De Icon show was meeslepend met muziek van The Beatles en The Stones, en de avond meer dan geslaagd. Het rollen van het schip was een minpuntje waar niemand iets aan kon verhelpen.