• Day 9

Istanbul

December 7, 2017 in Turkey ⋅ ⛅ 10 °C

Er was geen opstaan de 6e december loopt gewoon door!
    De incheck was nog niet open dus daar een klein uurtje wachten.
    Aan de Gates de iPhone opgeladen want de batterij was opgebruikt. Ik raakte aan de praat met een Filipijnse zeeman en dan gaat de tijd wat vlugger.
    Aan de gate zelf was het echt koud gelukkig was het in het vliegtuig zelf warm.
    Even na half 3 ‘s nachts dus, werd er opgestegen, gelukkig brachten ze al vlug een maaltijd want ik scheurde van de honger! Maar spijtig genoeg was dat niet te eten, taai, smaakloos en zonder broodje, bah!
    We vlogen korter dan op de heenvlucht 4,5u. In Istanbul overstappen naar Brussel en voor alle zekerheid een croissant gekocht dan hebben we dat toch al binnen.
    Weer even zoeken, wachten op de juiste gate en onze horloges terugzetten.
    Ook deze vlucht ging vlot, de maaltijd was beter en we soesden allebei want, we zijn de tijd uit het oog verloren want de klok veranderde weer maar om 10.40u zijn we geland. Twee keer pech met de bussen die juist weg waren. Maar om 14.30u konden we ons warmen en warm eten thuis!
    Het was een vermoeiende maar mooie reis.