• Day 41

Bastia

September 15, 2018 in France ⋅ ⛅ 27 °C

Deze laatste dag in Corsica wordt een gezapige uitloper van de hectische dagen ervoor. Lang ontbijten om 10u aan de bus en een hele dag naar Bastia tot we naar de luchthaven gaan.
    Lange versie: Bastia is een havenstad met Citadel alsof we geen andere gezien hebben. Geert deed een stadswandeling van 1u en we kregen bijna 2u tijd om te lunchen. Het was juist markt en ik wou een Franse baguette kopen en een stuk Corsicaanse kaas en worst toen Dirk een klein laotiaans eethuisje zag en we daar gingen eten. Zeer lekker! Gelukkig had ik alleen nog maar een brood gekocht :-)
    Dan terug een uurtje geleide stadswandeling en dan hadden we 2u vrije tijd om nog te winkelen. Dat was niets voor ons dus een terrasje in de schaduw was rap gevonden het was 30•. Ik wil nog opmerken dat de stadswandelingen steeds vrij waren want we hadden altijd plaats en tijd om bijeen te komen. Vreselijk drukke en kleine luchthaven waar we 3u wachten op ons vlucht. Geland om 21:55u.