• Day 20

Vulkann Climbing

August 21, 2017 in Indonesia ⋅ ☀️ 28 °C

Hüt hend mer müse am 6.30 parat sie also natürli nur die wo hend wele. Mir sind de Vulkan go bechletter. Zerst hend mer no eppis chlises gesse und den sind mer scho los mit de chline Büsli. Une am Vulkan het er eus uselah de rest hend mer natürli müse laufe. Hüt morge hani au no en Muggestich gha wo sehr enzündet gsi isch nd mer sind eus nid ganz sicher gsi obi nid no zum artzt setti. Ich bin den glich mit a üse usflug und han denkt luege nachher witer. Mir sind den eppe 2 1/2h durufgloffe und recht steil und nur im geröll. Es isch sehr schön gsi det ufezlaufe wil mer au so viel gse het aber ich bin no recht is schwitze cho. Fu dobe het mer über de ganz krater gse leider isch es chli neblig gsi sust heg mer au no die ganz stadt gse aber für üs hets glanget dah wo mer gse hend es isch sehr sehr schön gsi. Den hend mer natürlich das ganze au wieder durab müse. Durab isch es recht müesam gsi für d glenk und au no recht rutschig. Wo mer den dune gsi sind hend eus die chline Büsli no zu de heisswasser quelen bracht. S wasser isch i de eine Bäder würkli so richtig heiss gsi. Nachher sind mer den wieder zrug is Hotel. Uf em haiweg hend mer sogar mal wieder en Aff gse.Die meiste sind den go schlafe. Ich und d Miriam sind den aber is Dörfli abegange het hi hend mer nomol eppe 30 Min müse laufe und det sind mer den eif chli dur de Mert duregloffe. Fu ihre hani no es Abtiallergikum übercho (Sie isch eh MPA und het es Bild ihrem artzt gschikt zum nahfrage) So hend mer zum glück das ganze in griff becho ohni zum artzt z gah. Den hend mer eus wieder uf de haiweg gmacht gha wil scho abig gsi isch. Den hets plötzli ahfah Tröpfle und wie das dah amigs so isch isch den au zimli Rasch grad en zimliche Platzt rege cho. Wo mir zrug im Hotel gsi sind sind mer Pflutsch Nass gsi. Den sind mer wieder alli Mitenand go esse. Wo mer zrug im Hotel gsi sind sind mer alli zeme i eis Zimmer und hend ahfabg Karte spieli spiele. De abig isch mega lustig gsi aber recht spaht worde...Read more