Ab nach Ubud

September 10, 2017 in Indonesia ⋅ ⛅ 24 °C

Hüt sind mer nomol mit em Bus witer nach Ubud gfahre. Unterwegs hend mer en halt gmacht amene hügel wo mer uf zwei See gse hend. Dete hends au no ganz viel Tier gha wo mer chenti Bilder mit dene mache aber i han mi nid so traut gha. Den sind mer Witergfahre. Zmittag sind mer in es sozege "Behindertehaim" go esse die hend für eus kochet und no ufführige für eus gmacht. G Adventure unterstüzt die ebe wil ih ihrem glaube Behinderti Mensche die sind wo ih ihre frühnrige lebe ebis schlechts gmacht hend odr bös gsi sind. Uf jedefall hend fast alli fu eus au no es Cheteli odr so eppis postet zum die z understütze. Nachher sind mer den is Hotel gange. Am Namitag sind de jacob de Ron de Roger und ich den in Monkey Forrest gange. Dete hets so viel Affe gha und die sind fast chli aggresiv gsi. Ich und de Roger hend eus den no Banane kauft. Wen mer Banae gha het sind die eim uf de Rugge und uf d Schultere kletteret. Die sind mega herzig gsi. Nachher sind mer den nochli de Lädeli entlang gange. Den sind mer no go Esse am abig und spöter den no in Usgang. de Panji, Jacob Roger und ich hend de ganz abig no Billard gspielt gha. Es het mega spass gmacht gha.Read more