• Day 3

Den druhý - univerzita a Monkey Temple

September 9, 2018 in Nepal ⋅ 🌧 26 °C

Po snidani jsme se vyrazili autobusem na místní univerzitu. Nejprve nás přivítali, řeklo něco málo informací o Nepálu a popřáli nám krásný pobyt. Také my jsme pronesli pár slov na přivítanou a zároveň ukázali prezentaci o České republice. Nakonec dopoledne jsme byli oficiálně přivitáni v Nepálu - dostali jsme žlutý šál na krk.

Po dopoledním programu byla prohlídka univerzity, v části, ve které jsme byli bylo hodem uměni, tak jsme navštívili různé ateliery, ale viděli jsme i pocitacove ucebny (dokonce meli i Macky). Také jsme viděli knihovnu a dokonce bakalářky a diplomky (vypadaly celkem jak ty naše). Po prohlídce jsme se vydali na oběd a teda, přestože naše menza je hezčí, to jídlo tady bylo mnohem mňamóznější :D.

Pak nastala akce, čekáme na autobus. Prijede ve 12:25, buďte ready. Tak jsme čekali 50 než přijel :D cesta na další stanoviště měla být 10 minut a byl to hodinka :D čas tu rozhodně plyne jinak.

Další zastávkou byl Monkey temple, jak název napovídá opičí chrám to byl. Opicí tam bylo dost, takže brýle a voda šli stranou :) jinak na nás skákali a to nechcete :D Z chrámu je krásný výhled na Kathmandu.

Po této místy dobrodružné aktivitě, jsme se přesunuli do obchůdku jednoho z našich průvodců a mohli nakoupit co jsme ještě potřebovali na trek :D byla trochu horší domluva, ale šlo to. Doplnila jsem pláštěnku se zipy, silnější rukavice a návleky. Následovala večeře a frr do hotelu balit. Vše co jsme chtěli na trek jsmd si měli dát do červených pytlů, ty pak dali do tašek a asi hurá nahoru ;) je mi jich líto, ale snad jsou na to zvyklý nebo minimálně placení 😂