• Day 13

Den dvanáctý - přesun do Beni

September 19, 2018 in Nepal ⋅ ☀️ 9 °C

Po delším vyspání vstáváme před osmou hodinou a jdeme na snídani. Pěkně mi vyskákaly opary a vypadám jak když mám botox :D Jsme v oblasti jablek a tak dostáváme k snídani jablko, omeletu a tousty. Po dlouhé době tu mají dobrý kečup, tak si v něm namáčíme omelety :D

Po snídani se vydáváme na cestu směr Beni, cesta autobusem Delux je náročná, klikatá a jedeme staveništěm evidentně po budoucí asfaltce :D

Zastavujeme ve městě Mafra - dělají tu místní pálenku a tak bereme obchod útokem. Po velkých nákupech se kodrcáme dál směr náš dnešní cíl.

Na půl hoďky stavíme a objevujeme místní plevel 🌱🚬, pijeme fantičku a količku a cpeme se šušenkami. Řidič autobusu měl nějaký business a oběd, tak jsme na něj čekali, bylo to celkem fajn, chvilku se nám sklidnilo tělo :D

Ujeli jsme jen část cesty, protože cesta byla spadlá a tak jsme museli kus cesty pěšky okolo. Byl to krásný 2 hodinový trek ve vedru, zlaté hory říkali jsme si :D k obědu byl dal bat a jako předkrm čínská polévka :D Jídlo tu začinají vařit ve chvíli, kdy dorazíme do restaurace a tak máme vždy tak 2 hodinky čas než budeme jíst.

Po obědě už jsme zase frčeli na autobus, tentokrát na nás čekal bus tak pro 20 lidí a nás bylo minimálně 33 :D no dostali jsme se do něho. Sedačky pro dva Evropany opravdu nejsou 😂 vešli by se sem v klidu dva asiati. Naštěstí nám tu jede hudba a kodrcáme se směr Beni. Neměli jsme moc štěstí, tak vidíme jen kousek Anapurny I, ale máme splněno, všechny jsme viděli 💁‍♀️🏔.

Sebou máme také šerpy, kteří nám celý trek a ještě teď nosí přebytečné věci, v jednom báglu je tak průměrně 6 tašek pro 3 osoby. Jsou schopni tu cestu ujít i v žabkách, tenistkách nebo něco jako balerínách :)

Po dojetí do města se ubytováváme v poměrně luxusním hotýlku, máme koupelnu 🚿🚽🚰 s evropským záchodem, umyvadlě a sprchou. Dokonce i balkon a po dlouhé době i větrák.

K večeři dostáváme nudle🍜, kterých sníme tedy hromadu :D asi se nám všem vrátila chuť k jídlu po těch cestách a dal batu :D po večeri vypukla party, jsme odpočatí a je potřeba ty hory zapít.Dáváme si místni 7% pivko a občas si lokneme slivky. V deset hodin předáváme dýška našim porterům a děkujeme jim za jejich služby. Vybrali jsme 50€, 374$ a 34100rupii, jsou placení, ale tohle dostávají ješte jako poděkování. Pár z nich koupíme pivo, zpíváme a tančíme jak nepálské, tak taky české songy a to vše trvá do půlnoci, než nás do postelí vyžene místni policie, raději se klidíme, mají samopaly a my nechceme našim nepálským přátelům dělat problémy.