• Day 14

Den 13 - směr Pokhara

September 20, 2018 in Nepal ⋅ ⛅ 19 °C

Dnes vstáváme v osm hodin, po včerejší party se nám to docela hodí. Bydlíme v centru a tak je náš obchod obklopen krámky s nejrůznějšími věcmi. Protože je dnes stávka autobusáků, museli jsme přeplatit jednoho z nich, aby nás odvezl do Pokhary.
    Odjíždíme v době, kdy jde většina dětí do školy a tak se město hemží studentíky v uniformách, což jsme se schodli sd nám líbí a přijde nám to tu dobře udělané.

V jednom obchůdku před cestou kupujeme ještě kávičku v pitíčku, mango džus a redbull nebo red ball? :D Máme oba :) a razíme na cestu.

Cesta byla klidnější i když to skákali stejně trochu. Po tří hodinové cestě jsme dorazili na místo a byl to luxus! A byl i bazén :) špinaví jsme se šli rychle opláchnout a část z nás šla na obchůzku městem a část směr bazén. Vyměnili jsme peníze, dali si kávičku a užívali město.

V 18 hodin nás naši nepálští průvodci vzali do restaurace u jezera a měli jsme večeři, začali jsme koktejlovat. Koktejly měly grády :D víc alkoholu než to kolem a tak po chvíli jsme byli dostatečně zamotaní a přesouvali jsme se dál směr bar Busy Bee a naše drinky pokračovaly. Přidal se i tanec a až do jedné do rána jsme žili vírem města. Pak nastal čas jít domu, ale lilo jako z konve a ulice se proměnili v jedno velké koupaliště. Po lovení žabek a párkrát vykoupání se jsme dorazili na hotel, kde část zalehla a část pařila do rána. Na zdraví!