• Day 20

Den 17 - směr Chitwan

September 26, 2018 in Nepal ⋅ ⛅ 31 °C

Ráno jsme trochu se zpozděníčkem, hůř se nám vstávalo vyrazili směr bus do Chitwanu - Sauhary. U snídaně jsme se ještě pozdravili s pár odjíždejícími směr ČR :) Obchodník, co nám prodal lístky nás dobrovodil až skoro na konec kolony autobusů, mohlo jich tam být tak 15. Po přibližně 3 hodinách na dlouhém popojíždení v koloně na jediné cestě směr KTM jsme měli zastávku. 10 minut - vyčůrat, koupit njakou menší sváču a pokračujeme dál směr dobrodružství. Po dalších hodinách zastavujeme u většího odpočivadla a máme 25 minut pauzu na oběd. Vypadá to tam celkem slušně, jak nějaký horší motorest v ČR.

Krajina a cesta se pomalu mění a dorážíme do teplých krajin, je sice tak 30 stupnů, ale pocitově snad padesát :D jsme v jungle oblasti, vlhkost vysoká a my začínáme vypadat, jak když jsme vylezli právě ze sprchy 🚿. Po příjezdu na autobusové nádraží se na nás sesypou místní nahaněči na hotely. Jednoho teda zkusíme, už nás cpe do auta a přiběhne známý našeho jednoho průvodce Čabiho. Tak jedeme obhlídnout možnosti a končíme u kamaráda průvodce. Dostáváme celkem pěkné bungalovi a noc za 140 Kč. Dáme u nich rovnou jídlo a jsme překvapeni, je dobré a je toho dost. Jako pozornost hotelu dostáváme obhlídku okolí se západem slunce. Tak vyrážíme na cestu.

Potkáváme místního nosorožce🦏, který krouží okolím a lidí se vůbec nebojí a jede si to své. Přecházíme do části národního parku, tak potkáváme farmu slonů, které tam má vláda. A vlastně většinou pak na cestách ve měsťe vidíme pár slonů, zda jsou z farmy přesně nevíme, ale je to zajímavý pohled 🐘.

Procházka džunglí je fajn, jen jsme si nevzali úplně vhodné oblečení :D nějak nalm to vůbec prostě nedošlo. No nevadí. Večer domlouváme program na další den a bude to výprava do džungle a hned na několik způsobů. Celkem nás to vyjde na 600, z toho je tak půlka za permanentku na vstup.

Pak už jen rychlá véča a spánek, vstáváme zase kolem 5:30, abychom vyrazili co nejdřív.