• Day 20

Den 20 - směr Kathmandu a last night

September 26, 2018 in Nepal ⋅ ⛅ 30 °C

Ráno budík nemilosrdně zazvonil v 6 hodin, rychle dobalit, nasnídat (předem objednaná snídaně, aby byla včas 😀), všichni jsme měli omeletu a toustík s máslem a medem (med mají připravený s rozpuštěným máslem, ale je tam víc medu než co jsme zvyklí z tábora 😀, to je dost opak a navíc s Ramou). Pak už jsme frčeli na autobusouvou stanici. Dorazili jsme tam brzy, týpek z hotelu sice tvrdil, že jedeme brzy, ale na lístku bylo 7:00, a my měli docela strach jak to je. Přeci jen jsme zvyklý, že většinou čas na lístku je odjezd. Jelo to až v 8:00, tak jsme čekali asi 45minut 😀 a zatím si tam hráli s kozou, která byla dost zvědavá a líbily se jí naše batohy. Chvilku nás otravoval i místní kupec, co prodával něco mezi houslemi a mini basou. No každopádně stres. Cesta před námi měla trvat maximálně 7 hodin, takže dojezd tak v 15:00. Cesta je směr KTM klidnějsí a moc to nehoupe. A my se těšíme na poslední večer a vymýšlíme co budeme dělat.

Ale cesta trvá déle, před KTM to stojí a najednou až tak, že jsme stáli asi 40 minut na místě a trávili dost času venku. A chcílemu jsme si už mysleli, že jedeme rovnou na letiště. Takže po cca 11,5 hodinách jsme dorazili do cíle. Dokonce jsme potkali asi dvě auta značky Škoda :) A když se to tak vezme z hotelu jsme razili v 7:00 ráno, takže je to už 12,5 hodiny na cestě. Poslední noc v Kathmandu začíná a my pořád v buse, bez nového hotelu k ubytování a dost máme hlad.

Posilam jeste ukázku dnešního oběda, jeste k tomu bylo pár sušenek a jinak nic, tak máme hladíky a těšíme se na večeři :)

Dorážíme pozdě, kolem 19 hodiny. Poslední nákupy vůbec nestíháme, protože než se najíme a ubytujeme je 21:30 a to půlka obchodů a směnárna zavřely, což nás mrzí, ale nedá se svítit. Frčíme dotáhnout poslední resty a to hlavně zabalit a nachystat se na další den. Je skoro 11 a úplně kaput uleháme ať naspíme před odletem aspoň chvilku.